Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jacekson | użytkownik

imię i nazwiskoJacek J adresŁódź zarejestrowany14.05.2012 @15:16:19 ostatnio na stronie19.05.2017 @12:10:49
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty51 komentarze2005 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~acids    13.09.2012 @12:15:57
Nie ja łowiłem, ale marnie w tym roku podobno
_______
"I don't have the right to judge anything. That's the lesson I've learned."
~littlehearts    12.09.2012 @19:57:18
cóż za spostrzeżenie )
~littlehearts    12.09.2012 @19:23:51
tak tak to słonik z łódzkiego zoo ;D
~agent198    10.09.2012 @17:52:58
Moje foty furory tu nie robią, więc tym bardziej dzięki za komentarz
~an97    10.09.2012 @16:14:55
Bez modelki też mam, i pewnie wkrótce wstawię
Dzięki za komentarz )
_______
Zamiast dziękować za komentarze, oceń mi zdjęcia!
Z góry dziękuję!
~forrest777    26.08.2012 @16:37:36
~rudeklamstwo    26.08.2012 @14:38:56
Dziękuję
~xmadnesx    26.08.2012 @14:37:57
dzięki
~Sadystka88    25.08.2012 @21:55:05
Nom only steam klucz nie drogi:D
~Blandyna    22.08.2012 @23:47:31
Dziękuję bardzo za komentarz.
_______
Zapraszam, na mój profil i do komentowania digartów
~agelda    22.08.2012 @21:55:16
dziękuję
~slon1977    22.08.2012 @11:06:48
dziękujęmiłego dnia
~anka255    21.08.2012 @23:07:09
też chcę zacząć nocne fotki
~Geralttt    20.08.2012 @00:27:07
Dobry koment! ! ! ;D
3-ech znaków się nie spodziewałem hehe...
Nie no serio, żebyś nie pomyślał, że to sarkazm - w dodatku tak trafnie wyrażających całość...
Patrzę też zaczynasz się bawić w foto... Frajda z innej bajki! Miłej zabawy życzę!
Pozdr...

Rafał
_______
Spojrzę, poczuję i zaczyna się moja gorączka... Ten świat to poemat, a odkrywanie go to monumentalna budowla z emocji...
+konradbryczek    18.08.2012 @07:47:50
dzięki
~LoukasGiers    17.08.2012 @20:35:36
dzięki
~muzykova    15.08.2012 @23:27:10
też tak sądzę :D
~muzykova    15.08.2012 @23:08:01
wiemmm dobrze że wcześniej powiedziałeś
~muzykova    15.08.2012 @23:06:03
no jest jest :D
~pozaobiektywem    15.08.2012 @22:27:08
thanks! :D
_______
Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę.
Nie dziękuj. Oceń
~muzykova    15.08.2012 @13:18:49
to tak z pośpiechu...dzięki
~KrystianPomorski    13.08.2012 @00:21:44
Dziękuję za opinie Twoja galeria jest fantastyczna!
~SpikePoland    13.08.2012 @00:19:12
racja zrobię to przy najbliższej okazji na prodrift Dublin Dzieki za obiektywny komentarz
~miloszkuna    12.08.2012 @12:29:40
Dzięki, pozdr.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt